Μάθετε το μυστικό για να κάψετε έως και 1000 θερμίδες στο ελλειπτικό

Βρισκόμαστε σε μία ελεύθερη χώρα ή όχι; Φυσικά κι ο καθένας μας μπορεί να ασχολείται με όποιες δραστηριότητες κάνει κέφι, ειδικά όταν πρόκειται για τον ελεύθερο χρόνο του! Εδώ συμπεριλαμβάνουμε και το χρόνο που περνάει κανείς στο γυμναστήριο. Αν σας αρέσει να κάνετε Prancercise -σα να λέμε μοντέρνο aerobics αλά Jane Fonda- έξι ημέρες την εβδομάδα για να παραμείνετε δραστήριοι, αυτό είναι δικαίωμά σας.

Ποτέ δεν θα μπορούσαμε να σας υποδείξουμε πως να ξοδέψετε τον ελεύθερο χρόνο σας ούτε και τι είδους ασκήσεις να κάνετε. Μπορούμε όμως να σας πούμε τι να κάνετε για να έχετε αποτελέσματα, και όχι όποια τυχαία αποτελέσματα αλλά εκείνα που βάλατε ως στόχο.

Σίγουρα μπορείτε να έχετε άριστα αποτελέσματα από την άσκηση στο ελλειπτικό μηχάνημα. Θα σας προτείναμε όμως να ΜΗΝ το χρησιμοποιήσετε! Το να κάνετε πεντάλ σα να σας κυνηγούν 100 λυσσασμένα ροντβάιλερ με
ελάχιστη ή και μηδενική αντίσταση στο ελλειπτικό μηχάνημα, απλά δεν σας ωφελεί ιδιαίτερα!
 
Αντίσταση είναι αυτό που μας δίνει αποτέλεσμα. Μπορεί να είναι αντίσταση ενάντια στη βαρύτητα, από πρόσθετο βάρος ή μέσω του νερού. Το όφελος για εμάς έρχεται όταν πιέζουμε ενάντια σε κάτι. Βέβαια η αντίσταση μας κάνει να αισθανόμαστε άβολα και να κουραζόμαστε, στην προκειμένη περίπτωση νιώθουμε έτσι όταν τραβάμε τις χειρολαβές του ελλειπτικού και πιέζουμε τα πεντάλ. Το δυσάρεστο αίσθημα μειώνεται ή και εξαφανίζεται όταν χαλαρώνουμε την αντίσταση αλλά μαντέψτε: αυτό που μισούμε είναι που θα μας δώσει αποτελέσματα!

Η απόδειξη είναι στις μετρήσεις του ελλειπτικού μηχανήματος. Εάν στόχος σας είναι να κάψετε 1.000 θερμίδες σε μία επίσκεψή σας στο σπίτι σας ή το γυμναστήριο τότε καλό θα ήταν να τροφοδοτήσετε το ελλειπτικό σας με τις σωστές παραμέτρους -όπως το φύλο, το βάρος, το ύψος, την ηλικία σας- ώστε να σας υπολογίσει με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ακρίβεια πόσες θερμίδες θα στάξουν μαζί με τον ιδρώτα από το πρόσωπό σας! Θυμηθείτε: 1.100 θερμίδες χάνονται με ανάβαση στο Έβερεστ ή με πολύωρο αγώνα πυγμαχίας ή με γρήγορο τρέξιμο σε αμμόλοφους. Πρέπει να κουραστείτε!
 
Ακόμη και τότε οι μετρήσεις είναι σχετικές. Σχετικές με το βάρος σας για παράδειγμα. Ο πολύ, πολύ βαρύς χρήστης θα φτάσει γρηγορότερα στο στόχο του από τον αδύνατο. Αυτό δεν θέλετε; Ποιος ο λόγος να κάνετε αεροβική προπόνηση κοροϊδεύοντας τον εαυτό σας; Ανεβείτε λοιπόν στο ελλειπτικό γιατί το θέλετε και το χρειάζεστε ως μέσο για να φτάσετε στον απώτερο σκοπό σας και όχι σα να είναι κάτεργο. Η θετική διάθεση και το ευχάριστο περιβάλλον –μουσικούλα, παρεΐτσα- σας δίνουν το μισό κουράγιο που χρειάζεστε για να βγει η άσκηση. Το τελικό αποτέλεσμα στο μετρητή των θερμίδων στο τέλος του προγράμματος θα σας δώσει το άλλο μισό!

Το κείμενο είναι ιδιοκτησία της PowerForce.gr και Απαγορεύεται βάση νόμου 4212/2013 (ΦΕΚ Α 257/3.12.2013) κάθε αναπαραγωγή-αντιγραφή.