Menu
Your Cart

Χρήσιμα άρθρα - Blog - κωπηλατική RSS Feed

09 Oct Μαγνητική Κωπηλατική Vs Κωπηλατική Αέρα
admin 0 1931
Ένα μεγάλο ερώτημα των ημερών είναι "ποιες είναι πραγματικές διαφορές μιας μαγνητικής κωπηλατικής με μια μαγνητική αέρα (Air Rower) καθώς στην χρήση μοιάζουν ακριβώς ίδιες". Ενώ και με τις 2 γυμνάζουμε ακριβώς τις ίδιες μυϊκές ομάδες κάνοντας σχεδόν την ίδια κίνηση, παρουσιάζουν αρκετές διαφορές....Κωπηλατική ΑέραΟι κωπηλατικές αέρα προσφέρουν πολύ δυνατή και smooth ροή κατάλληλη για κάθε τύπο άσκησης. Το εύρος τιμών καλύπτει την πλειοψηφία των ασκούντων είτε ψάχνουν για κάποιο οικονομικό μοντέλο, είτε κάποιο επώνυμο προϊόν με καλύτερες προδιαγραφές.  Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα μιας κ..
21 Sep Το ήξερες ότι υπάρχει κωπηλατική νερού;
leo 0 8779
Η κωπηλατική μηχανή είναι το τέλειο μηχάνημα αερόβιας άσκησης καθώς προσφέρει η κωπηλατική είναι υψηλού επιπέδου εκγύμναση και ενδυναμώνοντας την πλειονότητα των μυών του κορμού (δίνοντας έμφαση στην πλάτη και των ποδιών ), ενώ παράλληλα γυμνάζει αποτελεσματικά το καρδιαγγειακό. Σαν γενικό συμπέρασμα θα μπορούσαμε να πούμε ότι η κωπηλατική είναι το μηχάνημα που βάζει φωτιά στις θερμίδες και στο λίπος. Μέχρι στιγμής έχουμε δει κωπηλατικές μηχανές που λειτουργούν με μαγνητικό-ηλεκτρομαγνητικό σύστημα αντίστασης ή ακόμα και με την βοήθεια του αέρα (Air Resistance Technology). Όμως για τους πραγμα..
24 Jun Μάθε τι γυμνάζεις με την κωπηλατική
leo 0 3929
       Η αερόβια άσκηση (ή καρδιαγγειακή άσκηση, όρος που έχει αποδοθεί λόγω των πολλών οφελών για την καρδιαγγειακή υγεία) αναφέρεται στην άσκηση που περιλαμβάνει ή βελτιώνει την κατανάλωση οξυγόνου από το σώμα. Αερόβιος σημαίνει «με οξυγόνο», και αναφέρεται στη χρήση οξυγόνου στις διαδικασίες μεταβολισμού  και παραγωγής ενέργειας του σώματος. Πολλές μορφές άσκησης είναι αερόβιες, και εξ’ ορισμού γίνονται σε μέτρια επίπεδα έντασης για παρατεταμένες χρονικές περιόδους. Η ένταση μπορεί να ποικίλλει από 50-80% της μέγιστης καρδιακής συχνότητας.Κάθε φορά που κάνεις μια παρατεταμένη άσκηση η οπο..
11 Mar 6 λόγοι για να ξεκινήσετε κωπηλατική!
admin 0 39380
1. Με την άσκηση με  κωπηλατική  μπορείτε να κάψετε περίπου 800 θερμίδες σε μία ώρα. Όπως και σε κάθε άλλη κατηγορία άσκησης, έτσι και σε αυτή «παίρνετε ότι δίνετε». Αλλά αν ξεκινήσετε έτοιμοι να εργαστείτε σκληρά, θα εκπλαγείτε με το πόσο λίπος μπορείτε να κάψετε. «Συγκριτικά με οποιαδήποτε άλλη προπόνηση του ίδιου χρονικού διαστήματος, η κωπηλατική καίει πιο πολύ επειδή είναι ένα συνολικό πρόγραμμα ασκήσεων," λέει ο Αριέλ Childs, εκπαιδευτής στο Row House στη Νέα Υόρκη.2. Η εξάσκηση των μυών με  κωπηλατική  είναι ισοδύναμη με αυτή των υπόλοιπων αερόβιων ασκήσεων "Η κωπηλασία είναι το 30 το..
Εμφάνιση 1 έως 4 από 4 (1 Σελ.)