Το Kick Boxing είναι ένα δυναμικό, εντυπωσιακό και απαιτητικό άθλημα που συνδυάζει πυγμαχία και λακτίσματα. Πρόκειται για ένα πολύ δημοφιλή πολεμική τέχνη Η οποία ενδείκνυται και για τα δύο φύλα αλλά και για μεγάλο φάσμα ηλικιών και φυσικής κατάστασης. Κατάγεται από την ταϋλανδέζικη πυγμαχία, με στοιχεία από πολεμικές τέχνες της Ιαπωνίας και της Βορείου Αμερικής, αλλά έχει διαδοθεί σε ολόκληρο τον κόσμο λόγω των πολλαπλών οφελών του για τον αθλούμενο.

  • Μυϊκή ενδυνάμωση: Το Kick-boxing συσφίγγει τους μυς άνω και κάτω κορμού του σώματος. Θα αισθανθείτε πιο δυνατοί μετά από κάθε προπόνηση.
  • Ευκινησία: Οι διατάσεις που θα χρειαστεί να κάνετε για περίπου 15 λεπτά πριν την προπόνηση θα κάνουν το σώμα σας πιο ελαστικό από ποτέ.
  • Καλύτερη καρδιοαγγειακή κυκλοφορία: Το κικ-μπόξινγκ επειδή γυμνάζει όλους τους μυς βοηθάει στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος στο σώμα.
  • Ανακούφιση από το στρες: Η προπόνηση με τον σάκο πυγμαχίας έχει αποδειχθεί ότι καταπολεμάει το στρες και κατευνάζει τα νεύρα.
  • Μπορείτε τον εαυτό σας: Το Kickboxing είναι ένα πολύ καλό είδος αυτοάμυνας. Παράλληλα σας βοηθάει να ανεβάσετε την αυτοπεποίθηση σας καθώς θα αισθάνεστε πιο δυνατοί.
  • Φυσική κατάσταση – Καύση  λίπους: Ιδανική ως αεροβική,καθως προσφλέρει μια υψηλής έντασης προπόνηση που οδηγεί στην αύξηση του καρδιακού ρυθμού και σας βοηθάει να κάψετε λίπος και θερμίδες για να χάσετε βάρος.
  • Βελτίωση της ισορροπίας: Η κλοτσιές που ρίχνετε στηριζόμενοι στο ένα πόδι, θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την ισορροπία και την σταθερότητα του σώματος σας, ώστε να μπορείτε να ρίξετε πιο δυνατά χτυπήματα με την πάροδο του χρόνου.
  • Βελτίωση του συντονισμού: Κάθε συνδυασμός χτυπημάτων (γροθιές και κλωτσιές) σας βοηθάει να συντονίσετε καλύτερα τις κινήσεις των χεριών και των ποδιών σας, κάτι που ωθεί στην βελτίωση του γενικότερου συντονισμού των κινήσεων του σώματος σας.