Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Συνεχίζοντας την πλοήγηση, συμφωνείτε με τη χρήση τους.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Πώς θα χάσετε τα κιλά του Πάσχα

Posted by admin 13/04/2017 0 Σχόλια

Το Πάσχα είναι μια «αμαρτωλή» περίοδος όπου πολλοί άνθρωποι, παίρνουν παραπάνω κιλά λόγω της υπερκατανάλωσης τροφών πλούσιων σε θερμίδες που ακολουθεί μετά την περίοδο της νηστείας. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για το πώς θα τα χάσετε πριν έρθει το καλοκαίρι.
 

                                                  

 

  • Πίνετε πολύ νερό: Πολλοί άνθρωποι συχνά μπερδεύουν τη δίψα με την πείνα, οπότε επόμενη φορά που θα αισθανθείτε να πεινάτε πιείτε ένα ποτήρι νερό πρώτα. Επίσης βοηθάει πάρα πολύ να πίνετε νερό και κατά την διάρκεια του γεύματος ώστε να γεμίσει πιο γρήγορα το στομάχι σας.
  • Θέστε ρεαλιστικούς στόχους. Μην περιμένετε να χάσετε όλα τα κιλά μέσα σε μια εβδομάδα, δώστε την ευκαιρία στο σώμα σας να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες. Οπότε μια εξαντλητική δίαιτα σίγουρα δεν θα έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
  • «Μετρήστε έως το 10»: Έρευνες έχουν δείξει ότι μέσος χρόνος μιας «λιγούρας» είναι περίπου 10 λεπτά. Εάν δώσετε αυτά δέκα λεπτά στον οργανισμό σας η πείνα σας θα μετριαστεί και θα είναι πιο δύσκολο να παρεκκλίνετε του διαιτολογίου σας.
  • Πολλά μικρά γεύματα: Αυτή η μέγεθος θα σας βοηθήσει να «ξεγελάσετε» τον οργανισμό, θα σας κάνει να νιώστε πλήρεις και θα ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό σας. Εάν δεν έχετε αρκετό χρόνο στην διάθεση σας κατά την διάρκεια την μέρας μπορεί να πάρετε ένα συμπλήρωμα διατροφής δίνοντας έμφαση στην πρωτεΐνη.
  • Αερόβια άσκηση: Η αερόβια άσκηση μπορεί, μαζί με την κατάλληλη δίαιτα, να επιταχύνει την όλη διαδικασία απώλειας βάρους, επιλέξτε τον τύπο που σας αρέσει όπως τρέξιμο, ποδήλατο κ.α. και προσπαθήστε να ασκείστε σε μέτρια ένταση περίπου 30-40 λεπτά την ημέρα .
  • Περιορίστε το αλκοόλ και τα αναψυκτικά: Οι υγρές θερμίδες είναι χειρότερες καθώς αποθηκεύονται όλες στην κοιλιακή χώρα, οπότε για ένα διάστημα θα πρέπει να περιορίσετε την κατανάλωση.